2009-10-14

VECKA 27+1 (28)

magen20091014-1
magen20091014-2
magen20091014-3
© Johanna Åhfeldt

Nu har det gått två tredjedelar av graviditeten, shit vad fort det går! Snart sitter jag där med mina twins i famnen. UNDERBART!
Föräldragruppen har börjat och vi känner oss som UFO där, gud vad alla är annorlunda än vi. Eller är det vi som är annorlunda!? Hehehe! Känns konstigt iallafall, känner mig 20 år yngre än alla andra typ. Sist kollade vi på en förlossningsvideo, jag säger bara OMG! Ska man verkligen gå igenom det där. Blandade känslor där. LÄSKIGT!

5 kommentarer:

unique sa...

Skoja min doja. Fan va sjukt!! Fick ni handlat mycket? Vi tog det faktiskt ganska lugnt. Det nödvändigaste lixom.

Ja, det var ett tag sen sist. Är ledig 4 dagar i rad om 2 veckor så kanske kan få ihop en dejt då?

Det är INTE Ni som är annorlunda. Det är alla andra haha

Mår knät bättre?

Kram

BonVintage sa...

ja du honey..hjälper det att jag säger att efteråt så känns det som det mest gripande ögonblicket i ditt liv.
Dock hann jag inte komma i den där
- skjut mig i skallen och lämna mig! under min 2,5 tim förlossning haha men the pain is the same.

twinkisarna kommer skjutas ut lätt, små o lätta...

love

Johanna sa...

NJAAA!! Jag vet inte riktigt Anna, kanske!;) Men det är säkert det häftigaste man varit med om i hela sitt liv efteråt.. Ja just ja, du skjöt ju nästan ut A.J. Man håller ju tummarna för en sån förlossning.

LOVE

Liw sa...

Oh shit, tvillingar! Vad häftigt :)
Är det jätte tungt, tycker min mage är stor och tung nu men du bär ju på två...

Ni har BF typ sista december eller? Själv så ska vi få den 23 om den lill* nu vill titta ut den dagen :)

Trevlig kväll!

Johanna sa...

HEJ LIW!

JA OJ SHIT JA! hehehe! Tvillingar är inte dumt. Dubbel glädje!;)
Det är inte JÄTTE tungt än, känns inte som att det är två jättebäbisar därinne. Så det är lugnt! Jag vet ju inget annat.:)

Vi har BF 12 Januari men dom säger att jag inte ska gå längre än till vecka 38 så vi ser väl, blir väl på nyårsafton. hehehe!

LYCKA TILL med bebisen!!!!

Kram
Johanna