2009-10-29

MIN DAG IDAG

PERSONAL
PERSONAL
PERSONAL
© Johanna Åhfeldt

Vaknade och kände mig blek, trött och insåg att jag behöver plocka mina ögonbryn. Carin och Lasse(Henriks föräldrar) ringde och frågade om vi skulle åka på loppis. SJÄLVKLART! Fyndade ett soffbord i GULD och lite annat smått och gott. Kom hem och slängde i mig lite rester, cous-cous med svamp, spenat, rödlök, tomat och lite fetaostcréme till. Mycket gott och enkelt. Till efterätt blev det en latte macchiato och en kaka. Nu ska jag duscha..

4 kommentarer:

Malin sa...

kom till mig i nästa vecka så kan du få njuta oh mysa lite i studion!! har lite lugnare än så länge i veckan som kommer, nu e det fullt upp! Puss

Johanna sa...

Malin:

JAAAAAAAAAAAAAAAA! Vilken dag!? Kan nog nästan vilken dag som helst förutom Måndag. Fast då är du ändå ledig väl!?

PUSS!

Emma E sa...

ÅH - perfekta dagen!

Johanna sa...

Emma:

Nja! jag vet inte riktigt. hehehe! Kunde varit bättre. FIKA!!!??? NÄR!!???;)

Puss!