2009-10-10

STOCKHOLM

stockholm4
stockholm3
© Johanna Åhfeldt

Gårdagen startade med en lunch på bästa haket East på Stureplan, sushi, edamame och chicken gyoza. Festligt värre!
Drog vidare en sväng på stan och gick in på Hope och hälsade på Martin och visade upp magen sen mötte jag upp finaste Cissi på söder för en fika på Svart Kaffe, efteråt drog vi till Stockholm Fashion Market och kollade in så dom höll ställningarna. Marknaden är en enda stor besvikelse och jag skulle absolut inte kalla det FASHION utan snarare TACKY Market, tråkigt! Väldigt stor besvikelse kan jag säga och dom kommer absolut inte få med mig fler gånger på det där.
SAKNAR MIN MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Maria Lim sa...

Øv, at Stockholm Fashion Market er en skuffelse!!! Men det lyder til du har det herligt i Stockholm!:) Håber Stockholm er sød mod dig og babyerne!!
LOVE.
Vi ses, når du kommer hjem!!:)

Emma E sa...

Usch vad trist att det inte blev som förväntat!!! TACKY market - nej tack! För övrigt är Edamame det godaste som finns. Tror att jag hade lite craving för det innan ( eller kokta grönsaker överhuvudtaget). De har frysta edamame på MAXI :D.
Hoppas att du har det finfint i el STHLMO.