2009-10-09

STOCKHOLM

stockholm1
stockholm2
© Johanna Åhfeldt

I onsdags kom vi upp till Stockholm, då var det mest stress direkt. Åkte hem till Conny och Sofie för att lämna packningen och hämta upp mina galgar som jag fått budat till dom. Sen åkte jag och Anna till Got2Gets kontor och lämna av lite smycken och galgar till mässan. Sen kunde vi äntligen pusta ut lite iallafall(Annas paket hade inte kommit- good job Schenker!) Vi gick en sväng på stan, kolla lite butiker och sen begav vi oss till vår favorit indier på söder Indira. Sen hem för att decka!
Igår åkte jag och köpte en blixt till kameran en Canon Speedlite 270EX, var duktigt och letade upp det bästa priset i Stockholm(thanks pricerunner.se) och hittade den för 995kr på Scandinavian Photo. Kostade 1899kr på Expert. Hur kan det skilja sååå mycket i pris undrar jag, snacka om att ta överpris då! Sen åkte jag till söder och hälsade på Cissi på American Apparel och köpte två små söta mössor till Twinkisarna, svarta såklar! Sen mötte jag upp Anna och vi gick till favvo kafféet Svart kaffe. Sen var det dax för Stockholm Fashion Market. Emil, Cissi och Felix kom dit, det var det bästa på hela kvällen.

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh mysigt det låter!! Hur e det med Emil? Vilken hairstudio e han på nu? Fortsatt lycka till på mässan!!! Jag vill oxå va i sthlm!! Vi får åka dit med dina tvillingar nästa gång!
H A D E T. P U S S

Johanna sa...

Ja det är mysigt MEN Stockholm Fashion Market är en enda stor besvikelse.
Det är bra med Emil, han jobbar på modellagenturen Mikas salong.
Klart vi måste åka upp med tvillingarna!!!!=)

PUSSSS