2009-10-14

KLÖVAR OCH KNÄ


Sorry för den dåliga uppdateringen på senaste, har varit VÄLDIGT mycket dom senaste dagarna. Sista dagen i Stockholm spenderades på stan med Anna. Först en lunch med Conny, sen butiksspaning och inköp av kläder till Twinkisarna(vad får ni se senare), en fika med Emil och köttbullar på Tranan. Fantastiska!
På söndagen var det dax att åka hem, väl hemma skulle vi ta en taxi för att så smidigt som möjligt komma hem fort. VAD TROR NI DÅ HÄNDER!? Jo jag trampar fel i ett hål i marken precis utanför taxins dörr och faller ner på mitt knä. Som "tur" va fick mitt knä hela smällen och bäbisarna tog ingen skada, phu! LÄSKIGT! Det har man ju fasat för hela tiden att man ska ramla och slå i magen men det gjorde jag inte. Däremot blev mitt knä dubbelt så stort och jag har inte kunnat gå normalt sen dess och FY FAAAAN(ursäkta språket) vad ont det gjorde. Börjar bli lite bättre nu men det kommer nog ta ett tag tills jag e helt ok igen. Nog om det!
Någon som vill ge mig dom fantastiska skorna från Maison Martin Margiela på bilden som tröst på såren!? Ni hittar dom här isåfall!!!

4 kommentarer:

BonVintage sa...

I WISH I COULD!! Still feel bad...
sa jag att jag också ramlade med A.J i magen?
vi satt i parken i ett lusthus i värsta stormen och ösregn..ludde fyllde år o jag skulle överraska med picknik. så skulle vi springa och då snubblade jag i (high heels o klänning) ner för en trappa !
sååå läskigt men man har något inbyggt som gör att man skyddar magen jag tog smällen med knä och arm typ!

Johanna sa...

I KNOW!!;)
OJ! Det tror jag inte att du berättat eller så har jag glömt det, var ju ett tag sen.. MEN SHIT JA! Man blir livrädd.

LOVE

emilwallhair(a)gmail.com sa...

Oh Noes!!!11

Läskigt! :(

Min kompis Rachel ramlade en gång också när hon var gravid, helt extatisk för att hon skulle äntligen få smutta på ett litet glas rött + high heels = bad combo...

Kul att ses i helgen! Var det köttbullarna eller vi som var fantastiska? ;)

Johanna sa...

JA PRECIS! Sjukt läskigt Emil. Så jävla typiskt också, trött och hungrig och så ramlar man det första man gör när man kommer till HELLSINGBORG.
Ja alltså! High heels när man är gravid är nog inget att rekommendera.

Ja det var verkligen kul att se dig, hoppas vi ses snart igen. Ska du inte flytta hem!?;)
DET VAR NI SOM VAR FANTASTISKA SÅKLART!!!;)

X