2009-10-06

KONSERT ELLER INTE!?

People Jack White

Jag har ett litet dilemma, nu är det så att The Dead Weather spelar på Vega den 5 November. Jag vill JÄTTEGÄRNA gå på den konserten. Helt sjukt mycket! Ni anar inte. Är det ok att gå på konsert när man är gravid? Jag vet inte, någon som vet? Det borde väl inte vara några problem eller!? Min man tycker inte att jag ska gå, snälla övertyga honom!!!
Idag är det ett fullspäckat schema, först möte med Nyföretagarcentrum, Föräldragrupp, Barnmorskan, fixa med allt som ska skickas upp till Stockholm idag innan klockan 17. PANIK!!

6 kommentarer:

Emma E sa...

Konsert kan väl inte vara någon som helst fara? Du har ju inbyggd ljuddämpare :). Så länge du mår bra mår nog barnen också bra! Annars borde man inte få jobba i bullrig miljö heller.. Funderade också på att se dem, men det passar inte riktigt då. Hör med barnmorskan.
Ha det bäst i Stockholm <3

unique sa...

Hej vännen.

Hur har det gååt med allt idag? Hunnit med allt?

Det enda du ska tänka på om du åker är risken för svinis. Man är juh självklart mer utsatt på ett så stort ställe med många personer.

Hur många band är snubben med i egentligen?

Här är allt på topp förutom en värkande rygg. Har inte hjälpt att jag haft fullt up hela dagen heller. Mitt eget fel haha

Ha de.
Kram

BonVintage sa...

OK eftersom att jag är kanske den personen efter dig som helst vill att du ska gå på konserten så kanske mitt ord inte är övertygande haha MEN

I had a baby you know..
vi var mkt på konsert sommaren innan Algot kom, ljudet ska inte vara något problem, bara om du blir uppstressad, som sagt då går du ut.
Twinkisarna mår bra av musik och av att du mår bra. Kul om dom känner igen hennes stämma när dom kommer ut !

swineflue haha så kul ord, tvätta händerna och hångla inte med någon. Vi kommer ju vara kring dig som ett skyddande fält like the ozon.

love

Maria Lim sa...

haha, ja vi passer på dig!!! Og som Anna sagde kan det ikke rekommenderes at "snave" (hångla) med fremmede..
Vi passer på dig!!! :)

schmut sa...

Så länge du inte står i piten ska det inte vara några problem. Ljudet är inte faran utan folkets armbågar.
Gå. Jag gick t.o.m åttonde månaden.

maria sa...

Klart du ska åka baby, med friends. Kul att Anna & Maria ska dit! Kan jag åka med er? Känner inte så många som gillar musik... and the more the merrier! :)