2009-10-23

PYTTIPANNA

FOOD
© Johanna Åhfeldt

Fortsätter med mitt mat-tema, ser fortfarande inte gott ut men det var FANTASTISKT(Har kommit på att om man tar närbilder ser det lite bättre ut). Pyttipanna med blå kongo, morötter, lök, skinka, persilja och stekt ägg. Lätt som en plätt! Min man är bäst på att laga god mat på nästan ingenting. Det ni, det är inte dumt!
Idag har jag varit hemma hos Anna som hade besök av Ida Pyk, en trevlig prick måste jag säga. Kom när dom var klara med sitt photoshoot och käkade hemlagad sushi, lite av en paradrätt hemma hos familjen Karlsson-Ludvigsson. Man får tillverka själv och det är en väldigt trevlig grej. Att rekommendera!
Efteråt cykla jag till stan och posta paket och mötte upp kärleken, sen hem och sov "midda" 17-19:30. Ooops!
Nu ska vi ser Transformers: Revenge of the fallen.

2 kommentarer:

unique sa...

Hej du.

Förutom min fruktansvärda halsbränna är det bra. Lite trött bara, men jobbar juh mycket just nu. Skitmycket folk idag och vill bara gå och dö. Blä!!

Du ska se att ditt socker är normalt nästa gång. I värsta fall blir det normalt när dina små änglar tittat fram. Min kompis fick grav.diabetes och direkt när hon fött fick hon ett stort glas med oboy =)

Ja, vi får ses när vi kan. Jag ska juh faktiskt gå hem om en månad så då finns mer tid.

Ha det fint.
Kram

Emma E sa...

Mmmm - det ser verkligen gott ut! Det får bli något liknande i kväll tycker jag. Dina dagar påminner starkt om mina. Känner igen mig i för långa power-naps och filmkvällar :D. Vi borde ha gemensam filmkväll någon dag. Så kan vi somna i varandras armar. Ingen annan förståååååååår, haha! Kram!