2009-10-01

SHIMANO + CYKEL

cykel
© Johanna Åhfeldt

Just ja! Innan jag lunchade med Anna så var jag, Henrik och hans föräldrar på loppis här i stan. Henrik gjorde världens bästa fynd. Kolla in cykeln!!! Så snygg!! Märket är Shimano och det bästa är att den har ett grönt framhjul. Vem behöver lägga ut tusentals kronor på en Bianchi cykel när man kan fynda en sån här beauty. Mesig jag vet! Nu ska den bara putsas upp lite.

UPDATE!
Var kanske bara växlarna som kommer från Shimano, någon som vet var cykeln kommer ifrån?

5 kommentarer:

BonVintage sa...

Oh riktigt snyggt däck!
Gör Shimano cyklar? trodde bara det var växlar!
vår är en motobecane - fransk.
haha vilka fynd. no våra dudes är inga racing bike dudes som behöver en Bianchi!

tack för en trevlig lunch! snart Indira =)

Johanna sa...

JAAA!! Riktigt snyggt däck! Det bästa på hela cykeln typ. hahaha!
Hahaha! Har Martin sagt det eller!? Visste inte att du visste så mycket om cyklar!? Dom gör cyklar också men vet inte riktigt om just denna är en sån. Det är det enda som står på cykeln så det fick bli så..;)

Tack själv för sällskapet!

OOooooooh! Indira ja! Längtar!

LOVE

BonVintage sa...

hahaha JA! han tar cykel-meckar grejjen på allvar...
fast hade jag varit han hade jag nog inte tagit vår bike på axeln och gått ner på koppi och försökt play with the big boys..hahaha

LOVE***

Johanna sa...

Hahahaha! Mr. Besserwisser! Who cares liksom..
Nä skulle jag varit honom så skulle jag heller inte gå ner där och spela cool. hahaha! Dom spelar i en HELT annan liga.;)

PUSS

BonVintage sa...

hahaha han bara -who cares när jag berätta om "killarna på Koppi"
fast vi får ta ett snack med Britta och Mackan imorgon på kalaset...get some free tip.

men shit vad fin er är när man studerar den typ detaljerna på bromsarna ! Är den vit? perfekt juh!
såg en hel vit alltså HEL vit bockastyre i centralpark fell in love.

love