2009-10-21

NYA SKOR!

SHOPPING
© Johanna Åhfeldt

Idag har det varit en slapp dag, har inte varit ute mycket utan mest suttit och väntat på leveranser hela dagen. Dom fantastiska Minimarket Sherlock Holmes wedges kom idag iallafall. Hade nästan pre-orders på alla men där är 39:or kvar i shoppen om någon är sugen. Väntar fortfarande på att mina prylar från Stockholm Fashion Market ska komma tillbaka men Schenker verkar ha svårt att hitta hit, sa att dom skulle komma idag men det gjorde dom SÅKLART inte. Blir såååå irriterad på alla fraktbolag. Don't mess with a pregnant lady! Kom iallafall iväg en snabb sväng till stan vad kvart över fem med kärleken, köpte en mjölkskummare. Så nu kan ni komma över på en lyxkaffe!
Iallafall på bilden över så ser ni min senaste skosamling, funderar dock när jag ska ha tid att använda alla!? Lyxproblem kanske!? Ps! Såklart kan ni hitta dom i shoppen också..

4 kommentarer:

Anonym sa...

hey!
vet du var man kan få tag i vita creepers? kanske även i Sverige?
känns som om jag letat runt hela internet..

grattis till twinnisarna!

//Chewie

Johanna sa...

Hej Chewie!

Ja det vet jag absolut!=) Gå in här: http://www.underground-shoes.com/acatalog/creepersrt.html så hittar du garanterat..

Tack så mycket!

Hälsningar
Johanna

Anonym sa...

shit vad underbart!
tack så hemskt mycket!
vet du hur det är med tull och sådär om man köper därifrån?

har inte så stor koll på sånt...

//Chewie

Johanna sa...

Varsågod Chewie!=)

Tull och sånt är nog bara om man beställer från land som inte är med i EU, så det är bara att shoppa loss.

Ha det bra!

Hälsningar
Johanna