2009-11-19

YOU WERE ALWAYS ON MY MIND


Finare låt får man leta efter, eller hur!?
Dagarna går och jag börjar bli mer och mer orörlig, men det är inte långt kvar nu. Intalar mig det iallafall för att inte deppa ihop. Be strong! Nä men riktigt så farligt är det inte men det börjar kännas. Har fått lite känningar av foglossning nu också så det är rätt tråkigt, gör lite ont. Men det kunde absolut varit värre.
Har inte hänt så mycket på sistone(FÖRUTOM LILLE IMRE då såklart!) och har inte haft någon inspiration till att skriva något heller. Vad skulle ni vilja se i bloggen?

3 kommentarer:

Tova sa...

Jaa, jag håller verkligen med! Känns så uppförstorat med vaccinet och allt. Antagligen större risk att dö genom en bilolycka än genom svinis. Så... jag väntar också och ser :P
Hehe, visst är 3d-bilderna lite läskiga, min sambo tycker bebisarna ser ut att vara fulla med tumörer typ :P
Visst mår jag helt ok, men mina ben gör ont som f*an av och till! Verkar bara vara jag som får så skumma gravidsymptom... heh... själv då, hur har dagen varit?

Sofie sa...

Hej Johanna!
Kollade lite på din sida, jag ska lätt vaccinera mig och jag är ju varken gravid eller riskgrupp. Så fort dom får in mer så kommer jag göra det.
Hoppas du och magen mår bra!
Vi har förresten nog julfest 12e dec men det kanske är lite jobbigt för dig att resa, eller?
Stor kram!

Johanna sa...

Hejsan Sofie!

Vad kul att höra från dig!!=)

Jag kommer att vänta med vaccinet tills efter förlossningen, så får vi se om svininfluensan fortfarande är på tapeten då..

Jo vi mår bra förutom lite foglossningar osv. men jag ska inte klaga för mycket, kunde varit värre. Själv då?

Det kommer nog tyvärr bli lite omöjligt för mig att ta mig upp till Stockholm nu innan Twinkisarna kommit ut, skulle gärna vilja men det får vänta. Men tack för inbjudan!

Ha det bäst!

Kramar!