2009-11-14

Det kom precis ut lite gul "mjölk" från mina bröst, SHIT!

5 kommentarer:

Emma E sa...

Oh my JOHANNA!!! Läskigt! Fast det har jag läst att det kan göra jättetidigt. Du får traska iväg och köpa inlägg om du inte redan gjort det. Det är ju bra ifall du tänkt amma i alla fall - då finns det något som fungerar :D. Puss!

unique sa...

Härligt va? Det rinner från mina ibland hehe

Johanna sa...

JA OH MY! Det kan man lugn säga Emma. Börjar bli verkligt nu.. som tur är så har det inte börjat rinna ut än riktigt, men jag köpte faktiskt inlägg i torsdags. Kände kanske på mig att det var dax. heheh!
<3

Johanna sa...

Sara:
Ja det är väl bara att börja vänja sig. ;)

Puss!

Tova sa...

Åh, det där råkar jag också ut för ibland! i början var det mest genomskinlig vätska, men de sista veckorna är den liksom... gulvit av och till :P
man känner sig lite som en kossa, haha!
Ja, jag tycker det är otroligt overkligt ändå - att man ska bli MAMMA.
Kul att du har BF nästan samtidigt som mig! Jag var först beräknad till den 11:e, nu den 14:e. Men som du säger brukar väl tvillingar vilja komma ut lite fortare ;)
Hoppas ni haft en spännande helg, själv har jag haft benont som bara den...
kramar