2009-11-04

COPYCAT

SHOPPING

Har ni liksom jag gått och dagdrömt om den fantastiska Alexander Wang väskan men inte riktigt känt att plånboken räcker till, kostar ju ändå över 10 000 sek(inte riktigt min grej att lägga så mycket pengar på en väska) så finns det en kopia på Modekungen.se och eftersom att min nitväska som jag har nu håller på att trilla sönder så fick jag denna kopian av min kära man. Är han inte underbar!? Längtar tills den kommer.
Idag har det varit ännu en slappdag, var hos Malin i morse på Studio Västra Sandgatan(3 minuter från mitt showroom) och klippte till mig lite. Sen har jag inte gjort mycket, är så trött hela tiden. Fick inte sova inatt heller, har någon något tips på en bra sovställning eller???

4 kommentarer:

Emma E sa...

Kuddar, kuddar och åter kuddar. Jag har ju inte såna besvär ännu.. men att ligga på sidan med en kudde mellan knäna/låren är ett tips. Fast det kanske du redan har provat.. Det är skönt, för höfterna blir i jämnläge då. Ligg med kuddar under ryggen, så att du halvsitter lite, ska också vara bra - men jag vet inte.. ;).

Johanna sa...

Jag har kuddar, tro mig och det hjälper inte så mycket. Men jag ska prova varianten med att halvsitta och sova. Får se hur det går.. Tack för tipsen iallafall!

<3

unique sa...

Men...vilken snäll man du har då =)

Glömde nog skriva att videon du lagt ut var helt jävla unberbar. Man fick känslan av riktigt kärlek
LOVE

Johanna sa...

Ja visst är han bäst!?;)

ÅÅÅÅÅåååh TACK SARA! Det ÄR ÄKTA KÄRLEK DÄR vill jag lova..

<3