2009-11-03

Vecka 30+0 (31)

BABY STUFF
BABY STUFF
BABY STUFF
© Johanna Åhfeldt

Nu är jag inne i vecka 31(tiden springer iväg) och magen aka. monstret börjar ta sig. Känner mig redan väldigt tung och osmidig, har svårt att sova på natten och bara vrider och vänder på mig. Tröttheten har kommit tillbaka och jag har svårt att andas. Det är inte så kul med andra ord. Men det är inte långt kvar nu. Twinkisarna lever loppan iallafall och det är skönt och inte så skönt ibland men man ska inte klaga, lyxproblem egentligen. Har fått bristningar på sidorna trots jag smörjer in mig med babyoil varje gång jag duschat men magen är fin fortfarande. Det var nog allt faktiskt.
Idag har jag varit med Anna och tittat på en lokal, 340kvm. Lite stort för oss kanske men OMG, hade jag haft råd hade jag slagit till direkt. Riktigt nice! Men det kommer.. Efteråt cyklade jag in till stan och mötte upp Agneta och tog en långlunch på Koppi, mycket mysigt. HON SKA FÖDA OM EN VECKA! Läskigt att vara så nära och bönan kan iofs. komma när som helst från och med nu. Ska bli såååå spännande, ser fram emot det riktigt mycket. Annars har jag mest slappat idag, har varit så trött.

3 kommentarer:

unique sa...

Tänk att det ligger 2 bebisar där inne? Helt fantastiskt.
Mindre kul att du har svårt att andas. Jag har dock haft lite problem nu när vi renoverat. Jobbigt att luta sig framåt. Håller fan på att kvävas varenda gång hehehe
Bristningarna bleknar med tiden. Bara att gilla läget. Du verkar dock positiv vilket gläder mig.
Kram

Johanna sa...

Hej Sara!

Ja det är helt sjukt! hahaha! Fattar fortfarande inte det. Men det kommer väl.;)
Ja det är lite jobbigt nu faktiskt, mycket som trycker på. Men det är det nog om man väntar en också.
Jag försöker hålla mig positiv fast att det är svårt ibland. Men det är bara att kämpa.

KRAM

Tova sa...

Wow, så fin mage :)
jag är också i v. 31 nu, jippi!
Tiden går galet fort. Och visst är det svårt att hitta en skön sovställning!!

Hoppas du och magen får en toppenfredag :)
kramar