2009-11-06

FREJA BEHA ERICHSEN

5 kommentarer:

unique sa...

Vi hade faktiskt tur. Min gamla kollega och hennes kille var med i samma grupp, men utan de så. Ja, vi hörde inte riktigt hemma där. Absolut INGEN jag vill träffa privat.

Fatta att jag bara har 3 veckor kvar att jobba nu!! Är så jävla glad för det!!

Nu måste vi ju snart ses igen. Tiden bara rinner iväg och jag har alltid tusen saker att göra, men sen....

Hur mår Ni?
Kram

Tova sa...

Åh, Freja är ju riktigt coolt! Fanns en tid då jag var besatt av alla stora catwalk-modeller och hade stenkoll på nykomlingarna, men nu har mitt fokus i tillvaron flyttats en bit ;)
Ja, vi såg att det var en pojke i magen på ultraljudet. Coolt eftersom jag kände på mig detta hela tiden innan... känner mig som en "pojkmamma" på nå vis :) själv då, vet ni vad som döljer sig?
Ja, jag får allt mer problem att sova, vaknar ofta antingen av kramp i benen eller välriktade kickar mot revbenen :P
Kramar!

unique sa...

Va kul med tvillinggrupp. Måste ju ge mycket mer än vanlig föräldragrupp..

Förstår att det börjar bli tungt nu, men du har väl "bara" 7 eller 8 veckor kvar nu? MAX?

Vi mår faktiskt ganska bra. Fast har växt en del bara sista veckan vilket börjar kännas lite här och där. Trodde jag skulle klara mig utan smärta. Fråga mig inte varför, men tror väl jag är superwoman eller nåt hehehe...

Ja, vi får se när tiden finns. Ha det bäst. Kram

unique sa...

Hela dagen? Inte så skönt. Blir du inte orolig eller du tar det med ro?
Jag blir nojjig direkt, men så är jag ju oxå en liten pussy

Kram

Tova sa...

Oh, I see. Shit vad spännande, jag kan själv tänka mig att låta könet bli en "överraskning" nästa gång, men nu var vi helt enkelt för nyfikna ;)
Drömde alltid om att få tvillingar förresten när jag var yngre. Så fasicnerande med det där speciella bandet de kommer ha sinsemellan :)
När hade du BF förresten?
Har en såndär liten länklista där jag lägger till andra gravida, är grymt skoj att följa andra :)
kramar