2009-11-12

Vecka 31+1 (32)

BABY STUFF
BABY STUFF
BABY STUFF
© Johanna Åhfeldt

Nu är jag inne i vecka 32 och det börjar kännas. Är väldigt trött nu igen och har extremt svårt att bara vara. Känner mig som en flodhäst och osmidigare kan man inte vara. Tydligen så är jag redan som en 40 veckors "vanlig" graviditet och undrar hur detta ska sluta. Phu! Känns inte riktigt som att jag kommer kunna röra mig sista tiden och paniken kryper i kroppen. Tänk att jag har 2 månader kvar!!! Ligger iofs i lä om man jämför med åttlingsmamman, den magen är läskig! Sömnen har inte direkt blivit bättre men sånt är det. Peppar peppar så har jag iallafall inte några större men än och mår bra, det är jag glad för.

1 kommentar:

MAD sa...

Så fint ju! Had också velat fika med dig, Ida och Filla. Kramar//Martina