2009-11-30

MIN DAG

PERSONAL© Johanna Åhfeldt

Det här är VERKLIGEN inte kul! Fy f*n vad mina ben och fötter har svällt upp, på kvällarna ser det inte längre ut som fötter utan några slags mutanter. Har lite en känsla av geléklumpar. Ser fram emot att bli av med allt vatten kan jag säga.
Idag har vi varit i Malmö och hämtat hem ett Brio skötbord, köpte det av en liten söt familj i Limhamn för 500 kronor. Så värt! Kostar ändå 1890 kr ca. nytt, meningslöst när man kan köpa andrahand. Sen har vi varit hos Henriks föräldrar på Råå och ätit middag, wallenbergare med potatismos och chokladmousse till efterrätt. VÄLDIGT GOTT! Får dock inte i mig så mycket nuförtiden, det är några som trycker upp magsäcken i strupen på mig. Nu ska vi snart gå och lägga oss. Sov gott!!!
Just ja! Imorgon ska vi titta på en lägenhet på Tågaborg på 93kvm. Får se vad som händer...

6 kommentarer:

unique sa...

Åh, stackare där. Riktigt så svullen är inte jag...ÄN!

Vilket fynd med skötbordet. Ibland har man tur =)

Ville oxå säga att det inte blir tvätt av bilen förräns imorgon eller på torsdag. Kommer alltid upp saker som är viktigare.

Hur var träffen i Ä-holm?

Kram

unique sa...

Ja. På hjälmshultsg 10. Vilken gata ska ni titta på?

Tror faktiskt det blir på torsdag, men hör av mig när jag vet.

Du och dina fötter får ha en bra dag och hoppas lägenheten är fin =)

Kram

thessie sa...

åhh vilket klipp med skötbordet! det va superfint ju! har letat efter ett precis lika!
men wallenbergare på Råå? nu jäklar har det hänt grejer, sist jag åt där så va det en thairesturang :)

Johanna sa...

Hejsan Thessie,

Ja det var verkligen ett klipp, kolla på blocket för där brukar dyka upp sådana nån gång då och då.=)

hehehe! Vi käka wallenbergare hemma hos min killes föräldrar. Men thairestaurangen finns fortfarande kvar!

Vad kul att du är i samma vecka som jag! Lycka till!

Kram!

Emma E sa...

Haj <3! Stackars små fossingar. Jag har också börjat bli svullen de dagar som jag står upp i klassrummet hela tiden.. urk! Fast inte riktigt så elefantaktig som du ;) - men det kommer väl.. Usch! Unna dig fotbehandling med pedikyr och lack tycker jag. Det ska jag göra om någon månad.
Blev inspirerad och ska göra wallenbergare i kväll :D. Har minsann också handlat begagnat - spjälsäng och babysitter för 250 pix. ...
Hur gick det med lägenheten? Kram!

emily sa...

Men oj.. din stackare! Hoppas det lägger sig snart.. måste vara obehagligt och gröa ont att gå på de föttern?

kramar