2009-11-12

REUNION

PERSONAL
PERSONAL
© Johanna Åhfeldt

Sorry för den extremt dåliga uppdateringen på senaste, har inte känt mig helt hundraprocentig. Iallafall i Söndags träffade jag dessa härliga bönorna, var inte igår kan jag säga speciellt inte min gamla barndomskompis/vapendragare Johanna som är på den översta bilden. Vi gick högstadiet tillsammans och hängde en hel del på gymnasiet. Vi var också snyggast på balen vill jag lova!;) Hon har en liten dotter på 2 år nu och jag har aldrig träffat henne, så ni kan tänka er hur längesen vi sågs. Det var iallafall RIKTIGT kul att träffa henne igen. Hoppas vi ses snart igen! Tyvärr så bor hon numera i Göteborg så det lär inte bli så ofta. Annars så var det kul att träffa Filla och Ida också, dom bor lite närmre men lika svårträffade för det. Mina vapendragare när jag bodde i Malmö. Ni är bäst! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh du är bäst!! var så ljuvligt att ses i söndags! ta hand om dig! pusspuss ida

Storasyster och lillebror sa...

Finaste systrarna!
Kul att se din blogg Johanna och lycka till med magen/bebisarna!
Mvh Ellen, Johannas storasyster