2009-09-24

FASHIONOLOGY JEWELRY

fashionologyjewlwery

Om två veckor kommer jag få in helt fantastiska smycken i shoppen från Fashionology, modebloggarnas bloggarnas favoriter! Caroline Blomst från Stockholm Streetstyle har sportat Large Cross Earrings, Linn har man sett i Bird Skull Necklace, Knuckle Ring är inte helt olik den från Elisabeth & James och Talon Claw Ring har man sett både Mary-Kate Olsen och Erin Wasson i. Jag vill ha allt! Man kan förbeställa redan nu i shoppen om man är sugen..

5 kommentarer:

Emma E sa...

Jag vill köpa skallen och kloringen! Kan man köpa dem direkt av dig istället för via shoppen, eller ska jag boka där? <3

Johanna sa...

Hej sötnos Emma!

Du kan köpa direkt av mig om du vill, kan lägga undan till dig. Vet du vilken size du ska ha i kloringen?

LOVE

Emma E sa...

Yes!!! Gör det är du snäll! De var supersnygga! :) Svårt att säga vilken storlek, men inte S, tror nog att M skulle passa. Ihhk - tänk om den inte gör det! M borde väl passa på något finger!? <3

Emma E sa...

Hmmm.. 18 mm då.. :)

Johanna sa...

Emma:

Hahahaha! Ja det är inte lätt!;) Men dom går ju tydligen att justera lite, så det kanske inte spelar någon roll vilken man tar. Men jag har lagt undan en 18mm till dig iallafall..

<3