2009-09-14

DET EVIGA JACKPROBLEMET!


Varje år har jag samma problem, VAD SKA JAG HA FÖR NÅGON JACKA I "VINTER"!? Förra året hittade jag eller min vän Anna hittade den mest fantastiska pälsjackan någonsin på en loppis (liknande den på bilden ovan) här i Helsingborg men den har tyvärr gjort sitt. Pälsen har helt torkat ut och bara spricker överallt, hade den redan då men nu orkar jag inte med att laga den hela tiden plus att magen får inte plats. Så nu är det dax att hitta en ny ersättare. Gärna en getpäls som den ovan för att det känns mest fair och secondhand för jag skulle aldrig i livet köpa en ny päls(känns inte rätt) eller en fake.
Sen har vi ju alltid den klassiska dunjackan som känns helt rätt när man har barn och ska ut i regn och rusk och vädra sina barn. Men skulle jag verkligen trivas!? det är frågan..

1 kommentar:

unique sa...

Hej sötis

Jag har samma problem med vinterjacka. Vet i fan vad jag ska göra..

Vi mår alla bra. Jag och Jon har det bättre än nånsin.

Hur har du lärt dig fota? Själv eller?

Jag går promenad innan jobb typ 3 ggr i veckan, vilar en dag och tränar på gym de andra 3. Fast min kropp har under många år levt i svält så tror den passar på att ta åt sig allt nu. Äter typ som en normal människa, men fortsätter att öka =( Ja, ja..

Fan vad du kan va duktig då. Med bakandet då alltså. Kanelbullar och allt. Muffins är juh lite lättare lixom hehe

Ja, du. Tycker nog vi kan träffas nästa tisdag. Skulle det passa damen? Kanske ta en fika på stan eller nåt?

Ha en finfin dag, gumman.

Kram