2009-09-13

CHRISTIANIA BIKES


Vårt nästa "stora" köp får nog bli en Christiania Bike, eftersom att varken jag eller Henrik har något körkort(och kommer förmodligen aldrig ta det heller) så måste vi ju kunna transportera oss smidigt. Denna är ju PERFEKT! Tvillingarna får plats, matkassarna får plats, jag kan ha den när jag cyklar på loppisar, Henrik kan skjutsa mig i den när jag inte kan cykla själv längre. haha! Ja listan kan göras väldigt lång. Ser absolut ingen nackdel med den alls, jo det skulle vara priset isåfall. Men smakar det så kostar det!

2 kommentarer:

unique sa...

Hallå snygging. Det var fan i mig på tiden du startade den här bloggen!! ; ) Helt underbar juh. Nu har du en trogen läsare ska du veta. Först och främst: Hur mår Ni?

Vi beställde vagnen från mypram.de. Sparade 1200 spänn. Lev tid 7-9 veckor. Kika in vet ja.

Och kameran? Köpt den? Nöjd? Pris?

Din magbild slår ju alla andras med hästlängder. Grymt ljus och bra fotograf.

Det där med vikten.. Jag vet hur det känns. I julas låg jag på 49 kg. Pga hormoner o skit gick jag upp till 53. Vid inskrivning i v 10 59 och nu 67 kg. Stadig viktökning det där haha. Och jag tränar!!

Tycker nog det är dags för en dejt snart. Håller du inte med?

Ha det bra.

Kram
(väldigt lång kommentar, sorry)

BonVintage sa...

http://www.westlingscyklar.se/

köp! så kan vi ha tävling