2010-01-20

FÖR ALLTID

Photobucket
Photobucket© Johanna Åhfeldt

Det här med att vara mamma är verkligen en berg-o-dalbana, så mycket känslor som svallar över hit och dit hela tiden. I natt var det kaos och jag ville rymma och aldrig mer komma tillbaka och i morse var allt FANTASTISKT igen. En klar blick och man är såld. HELT SJUKT! Vem kunde ana att det skulle vara så här!? Jaja! Nog med svammel..
Igår var vi på sjukhuset IGEN, börjar nästan bli stamisar där vilken inte känns så bra, Elli har fått ljumskbråck och måste opereras i Lund. Känns sådär. Oron över att dom ska söva ner min lilla flicka är inte kul. Blev själv nedsövd för några veckor sen och grät i flera timmar innan. Inget kul alls. Men det ska nog gå bra, jag vill bara att hon ska vara hel och må bra.
Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt E & B, dom växer så det knakar vill jag lova. Går upp ca. 300g i veckan och det är inte dåligt. Nu väger Elli 3370g och är 52cm lång och Billie väger 4130g och är 55cm lång. Har tydligen långa smala flickor. Fotomodeller kanske!? hehehe!

3 kommentarer:

Schaedolito sa...

Nej hoppas det inte är något allvarligt!! Dock har lund en av Sveriges bästa narkos läkare för små barn!!! Kram på dig!!

Malin sa...

Nemen stackars liten!! Det kommer att gå bra!!
Tänker på er!! Kraaam o Pusa

unique sa...

Hej vännen.

Har blivit lite segt med kommentarer känner jag. Hur mår ni? Jag är så nyfiken. Kan vi inte försöka ses nästa vecka el veckan där efter?
Här är det toppen. Haft en underbar natt nu när amningen funkar som den ska. Jag njuter =)

Ha det bra och ta hand om Er

Stor kram från oss