2010-01-18

DREAMLAND

Photobucket
Photobucket© Johanna Åhfeldt

Det är sant som dom säger, tiden går snabbt. Nu har det snart gått en månad till och vad har vi gjort!? Inte mycket. Bloggen blir lite lidande men jag har fullt upp här hemma kan jag säga. Men det är underbart!
Henrik hade vinterkräksjukan i natt och jag bara väntar på att jag också ska börja kräkas, mest nervös för flickorna men dom klarar nog sig fint.
Visst är den översta bilden underbar!? Så himla läskigt när dom sover och öppnar ögonen...

4 kommentarer:

BonVintage sa...

OH Algot gör fortfarande det...jag brukade stänga dem..läskigt.
ses imorgon LOVE

Anonym sa...

fina dom e!! jag oh Ida Conley vill komma oh hälsa på snart!! ha det så bra tills dess!! pusspuss

Schaedolito sa...

Tack=) Jag kan knappt bärga mig!! Asså du har ju bara dem sötaste barnen någonsing!!

Man vill bara bita i deras små söta händer!!

Tova sa...

Vilka underbara sötnosar du har! Tänk att det "egentligen" är lika gamla som mitt pyre fast de varit ute i världen drygt en månad längre :)
Kan verkligen hålla med om att känslorna svallar såhär i livet som mamma... dock har jag börjat hämta mig från chocken av den "plötsliga" förlossningen, och gläds istället åt att allt gick så himla bra som det faktiskt gjorde :)
kram!