2010-01-09

B & E 1 MÅN!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket© Johanna Åhfeldt

Idag har det gått en månad sen våra flickor kom till världen. HIP HIP HURRA!!! Utan att vara klyschig så måste jag säga att tiden går väldigt snabbt när man har bebisar. Vi gör inte så mycket om dagarna utan mest myser och tar det lugnt. Precis som man ska!
Idag har vi iallafall varit en sväng på stan med Jessica och så lagade Henrik sparrissoppa till oss när vi kom hem. Sen fick vi besök av Morfar och Ulrika, mycket trevligt. Nu ska vi kolla på Den röda filmen innan vi deckar..

12 kommentarer:

Cissi sa...

Hun! finaste finaste bebbarna!! Längtar till jag får träffa er alla! puss cissi

Emma E sa...

Det känns som att jag bara skriver "Åh, vad söta de är", hela tiden.. men jag TYCKER JU DET :D. Vill också se dem små liven i verkligheten snart. Är på väg in i den tunga trötta slutfasen nu, så vi får se hur länge man orkar klumpa omkring innan man stänger in sig från omvärlden, haha! Jobbar 5 veckor till, sen är det föräldraledigheten.. :) Hoppas att ni mår super! Puss!

Johanna sa...

Cissi: ÅÅÅÅåååååh vi längtar så tills vi får träffa dig också. Kommer du ner snart? <3

Johanna sa...

Emma:

Hehehe! Det är absolut ingen fara!;) Dom ÄR ju världens finaste..
Usch! Jag är inte avundsjuk på dig, sista tiden är tuff. Men det är VÄRT DET. Ska bli så fantastiskt att träffa den lill* personen inuti dig. Längtar ihjäl mig! Ta det bara lugnt så står du ut.. Vi får ha en dejt snart om du orkar? Du måste ju träffa E & B.
<3

BonVintage sa...

Congratz girls! tror du dom hade tyckt om en av BURFITTs tröjor..?
LOVE

Johanna sa...

Anna: Vem hade inte det!?;) LOVE

Emma E sa...

Ja, Johanna! Det var ju det jag menade indirekt - jag MÅSTE ju få träffa dem IRL! :D Längtar efter de små krabaterna. Jag kommer jättegärna hem till er, om du tycker att det är jobbigt att kränga runt i stan. Jag orkar definitivt en date - men ju snabbare desto bättre som sagt. Klumpfasen är här för att stanna :) Frågan är vad DU/NI orkar.. Vill höra allt om era nya liv. Vi får höras nu i veckan/nästa. Jag gör inget annat än jobbar och går på yoga.. typ. Puss!

Unknown sa...

de är ju fantastiska era små tjejer. helt ljuvliga!
tiden går så otroligt fort, man tänker när folk säger NJUT, Njut njuuuut för tiden går alldeles för fort att det är sant. tiden rusar iväg när man har bebis/bebisar!

Cissi sa...

Jaaa jag viill komma ner och hälsa på! ska försöka få till lite ledighet här framöver...men det blir nog framåt mars...:( då jag får nya semesterdagar!!

Längtar massa! Puss

unique sa...

Aw, så söta de är. Mår ni bra? Får ni någon sömn?

Snart ska du se att vi ska kunna träffas. Ska bara få lite mer koll på amningen =)

Schaedolito sa...

Dem är helt undebara Johanna!! Ni får komma upp och hälsa på storstaden snart=) Kram//Sara&Martin Hope=)

freja sa...

GRATTIS!!! Otroligt vackra =)