2009-12-13

ELLIOTTE & BILLIE

DET MEST FANTASTISKA HAR HÄNT, VÅRA SMÅ TWINKISAR HAR KOMMIT TILL VÄRLDEN!!!!!! Onsdagen den 9/12 bestämde dom sig för att komma ut strax efter halv tio på kvällen. Två små söta prinsessor! Stora lillasyster Elliotte(Uttalas Ell-i-å-tt) vägde 2045g den lilla pluttan och lillasyster Billie vägde 2705g. BÄSTA SOM HÄNT MIG I HELA MITT LIV! Hur mycket kärlek finns det att ge!? Bildbevis kommer så fort det bara finns tillfälle.. KÄRLEK från BB i Helsingborg.

PS!
Har gått ner 11,5kg på 4 dagar, DET NI!;)

9 kommentarer:

unique sa...

Grattis än en gång. Så underbart att höra. Längtar efter att få träffa de små. Trodde jag skulle få träffa dig en gång till med magen. Hade ju tänkt fråga om en fika nästa vecka hehehe
Ser fram emot bilder

Stor kram

Anonym sa...

ÅÅH STORT GRATTIS!!!!1
själv mår jag pyton, men jag blev lite gladare när jag läste det här, kul att allt gick bra!
och dina döttrar har världens coolaste namn
kram

BonVintage sa...

ÄLSKAR DIG!! sug nu in denna känslan!
Du kommer bli den bästa mummy´n ever!!!
Längtar tills vi kan vara tillsammans med våra barn!
våra barn**** aah gaalet!

shotgun sa...

stot grattis! ps, älskar namnen!

Malin sa...

ÅÅÅÅH VAD LYCKLIG DU VERKAR!! GRATTIS!! JAG TROR EL DET KÄNNS SOM JAG VET HUR FANTSTISKT DET KAN VA!!! DET MÅSTE JUH BARA VARA HELT UNDERBART!! VILKEN LYCKA!! DU ÄR VÄRD DE BÄSTA!!! KRAAAAM OH MÅNGA PUSSAR!!

Johanna - MyShoebox.se sa...

Åh, GRATTIS!

Tova sa...

Men åååååh grattis! Tänkte just på om det var dags för dig, eftersom tvillingar brukar ploppa ut lite tidigare ;)

Och så vackra namn de fick! Lite roligt med Elliotte, vi ska ju döpa vår son till Elliot :)
Hoppas allt gick toppenfint, jag är så avis!!
Kram

Anonym sa...

GRATTIS! Och vilka fantastiska namn, Billie & Elliotte!

Johanna sa...

stort grattis! :)