2010-02-16

BUS

Photobucket© Johanna Åhfeldt

Nu är jag och Elliotte på BUS på Lunds Lasarett, imorgon bitti ska hon opereras. För er som inte vet så har hon fått ljumskbråck och eftersom att det är stor risk att det "fastnar" så ville man operera henne så fort som möjligt för att undvika att hon ska få ont av det. Jag är sååååååå nervös, mest för att hon ska bli nedsövd. Känns läskigt, hon är ju så liten. MEN JAG VET! Dom är duktiga här (jag har tillochmed också blivit opererad för det när jag var bebis). När vi kom hit fick vi veta att vi skulle DELA rum med en annan familj men jag lyckades få till ett eget rum tillslut. Orkar inte med en massa stök just nu. PHU!

2 kommentarer:

BonVintage sa...

helt rätt, kräv er plats!
**tänker på er
har pratat med H.
LOVE

Ida H sa...

hoppas det går bra min vän. tänker på er! många kramar!//Ida