2010-02-07

BON VINTAGE MINGELKVÄLL

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket© Johanna Åhfeldt

Ryckte upp mig igår kväll, fräschade till mig och begav mig på mingel och vin hemma hos Anna. Första gången på typ ett år som jag hade chansen att dricka lite vin och bli lite "lullig", men vad händer!? Jag drack två glas och resten vatten, har jag gått och blivit "vuxen" och tråkig!?hehehe. Men trevligt hade jag iallafall och det är väl det som räknas. Kändes dock riktigt konstigt att vara utan min familj så "länge"(5 timmar), var tvungen att åka hem när brösten höll på att sprängas. Det är ganska jobbigt om man inte vill ta med sig en pump och pumpa mitt i allt, bättre att åka hem då. Får väl ta igen det sen när töserna börjat käka "riktig" mat istället... Tog lite bilder under kvällen och fyndade en LOVELY cape(fast insåg att den var blå när jag kom hem och inte svart, får se om jag behåller den) och ett par mini Converse till flickorna.

3 kommentarer:

BonVintage sa...

...jag erbjöd mig ju att handpumpa did´t I?
haha försår känslan av att man har rymt och glömt något (barn&man) på vägen!
Det var lovely att få träffa dig o du var FAB...
jag skulle nog också hållt mig till vin & vatten...
xoxo

unique sa...

hallå snygging. hur har ni det? tror du det finns chans för en dejt nästa vecka?
kram

Schaedolito sa...

Hej gumman! De blev Inköpsassistent på H&M faktiskt=) Kan inte bli mer nöjd med livet just nu! Hur går de med mammandet=)?? Kram!!