2010-04-13

ELVA

Photobucket© Johanna Åhfeldt

Det har hänt en massa på sistone och jag har inte hunnit blogga, tex. så har vi legat på sjukan IGEN hela påsken. Ellie har fått urinvägsinfektion/njurbäckeninflamation men hon behandlas med medicin och mår bra nu och Billie har fått en rejäl förkylning, därav den första elvan dokumenterad. Stackare!
Igår var vi även på BVC och nu lovar jag er att jag har stora tjejer, Billie väger 6560g och är 63,5cm lång och Ellie väger 5780g och är 60,5cm lång. Det går snabbt!

3 kommentarer:

MAD sa...

Hoppas dom blir friska snart! Kram/Martina

Emma E sa...

Åh, vad skönt att de växer så det knakar :D Ses snaaaart hoppas jag!!! <3

Tova sa...

Men åh, stackars! Hoppas töserna mår bättre nu.
Och de är ju ungefär lika stora som min Elliot nu, han väger runt 6 kilo och är 62 cm :D